SATURDAY IN OSLO

P2040032-2

P2040010-2P2040025-2  P2040033-2

TOPP HER · BELTE HER · SKINNBUKSE HER

OUTFIT OF THE NIGHT
I dag kjører jeg en litt rocka stil, og det er tydeligvis veldig meg for tiden? Jeg har ikke tenkt så mye over det selv, men forrige uke kommenterte Goran (fra svenske Nelly) at jeg hadde det, og da ble jeg litt sånn… hæ? Meg, rocka? Haha! Ikke at det gjør meg noe, jeg ser bare ikke på meg selv som en rocka person.
MEN, nå sitter jeg på hotellrommet vårt på Frogner House sammen med Ingeborg og Heidi, drikker litt vin å skriver så tastaturet fyker. Straks skal vi på en veeeldig sen middag på Dinner, reservasjonen vår er faktisk klokken halv ti! Det er en av mine favorittresturanter i Oslo, så jeg gleder meg ihjel til å spise masse deilig mat ♥ Vi skal jo på innkjøp allerede klokken ni i morgen tidlig (……), men vi lurer likevel på om vi skal ta en bitteliten tur ut. Vi får se! Håper alle har en super lørdag ♥
2 kommentarer
    1. Jag tycker du är helt fantastisk, måste jag få säga.
      Underbart med en tjej/kvinna som på ett stilfullt och smakfullt sätt kan presentera fashion och uttrycka sig på bästa sätt.
      Tack!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg