SATT UT

GENSER HER

Hei, og gratulerer med dagen alle deilige damer ♥  Det er så utrolig fint å bli gratulert så mye syns jeg. Flere menn har faktisk gjort det i dag, nemlig. Da postmannen kom i dag tidlig ble jeg litt satt ut, for jeg hadde jo ikke bursdag og forsto ikke hvorfor han sa “grattis med dagen” liksom. Haha! I dag er en dag jeg tenker på hvor heldig jeg er. Heldig som er født inn i en tid der likestilling er like naturlig som å bytte truser på morgenen. Det har jo absolutt ikke alltid vært sånn.

Av en eller annen grunn har kvinnedagen alltid vært den første vårdagen for meg. I mitt hode er den lange vinteren endelig ferdig, og man kan glede seg til sommeren kommer. Selv om det snør i Bergen i dag spiller det ingen rolle, vår er det likevel. Hehe. Akkurat nå sitter jeg å surfer etter litt vårantrekk på Nelly, og de har fått inn så mye fint! Under har jeg samlet mine favoritter:

HER / HER / HER / HER

HER / HER / HER / HER

HER / HER / HER / HER

HER / HER / HER / HER

HER / HER / HER / HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg