SANNHETEN SKAL FRAM

ANNONSE – Affiliatelinker til nelly

BIKINIOVERDEL HER / UNDERDEL HER

I dag sa kjæresten min til meg at han syns hatten min var stygg.. Jeg kjøpte den da vi var i Spania i august, og gikk med den seriøst hver dag den uken. Nå som vi har vært sammen litt lengre tør han tydeligvis å si hva han mener! Han syns forøvrig også at den hvite strandkjolen min heller ikke var særlig flatterende. Haha….. 🙁 Her kommer det fram litt etter litt, og stemningen på turen blir bare dårligere og dårligere. NEIDA! Vi koser oss SÅ mye ♥

 

Det har ikke vært spesielt varmt her enda, så dette er faktisk første dagen vi skal sole oss. Ellers har vi slappet av (litt for mye), spise mye god mat, drukket rødvin, slappet av enda mer og spist eeeeenda mer. Et sånt liv jeg er ment til å leve 😉 Hehehe!

Vi snakkes mer senere, nå skal denne likbleke kroppen forhåpentligvis få litt glød på stranden.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg