SANNHETEN BAK BILDENE

Hvem spiser egentlig sushi sånn? *løfter en bit for å virke søt*

I denne oppskriften brukte jeg verken maiskolbe, gulrot eller vårløk. Syns bare det var litt fint med farger til bildene, så de fikk bli med i handlekurven likevel.

*Le og ha det gøy*. Ingen lo, og vi hadde det vel egentlig ikke så gøy heller. Og vi gikk iallfall ikke på en sånn perfekt rekke med tre personer.

Her gikk jeg kommando, og ved en liten glipp så man litt for mye av mine lady parts. Heldigvis er June en racer i photoshop, så hun hjalp meg med å redigere bort viktige saker slik at bildet ikke ble alt for seksuelt.

Noen dager er jeg virkelig ikke i bildehumør, men her tvang kjæresten min meg til å knipse noen bilder til bloggen. Jeg var dritsur, og oppførte meg som en grinete liten dritunge i trassalderen før han fikk tatt et eneste bilde. Skjønner ikke hvorfor jeg ble så grinete for gratis hjelp til bloggen. Skjønner heller ikke hvordan han holder ut med meg. 

Her spiste jeg verken yoghurt med granola, egg eller grønnsakene, og tok alt på fatet for å ta et fint bilde til instastory. Det eneste på dette bildet som ble konsumert var vinen.

Helt seriøst.. Hvem legger tingene sine sånn på gulvet før man skal pakke??? En desperat blogger som skal finne noe å skrive om.

4 kommentarer
    1. Det er litt skremmende hvor mye du gjør kun for å få fine bilder. Dette er med på å gi en vrangforestilling til leserne dine hvordan livet ditt er, selv om du kanskje ser på det som «små detaljer». Det er vel også mulig å ta fine bilder til bloggen selv om du ikke må forsyne deg av gratis mat på loungen som bare blir kastet?

    2. I think it’s crazy that you take food just for the pictures and then throw it away. We as humans consume/trash way to much food already and this is not really helping. Please think about it next time, I know it’s not easy. I think your photo would’ve been great with just the wine 🙂

    3. Folk kan si hva de vil. Synes dette innlegget var humor.
      Du er ikke alene om å fikse på ting for å «vise» noe for de som leser så synes dette er mer bra enn det er dårlig ang vrangforestillinger.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg