SÅNN VIL JEG GÅ KLEDD I VÅR

Et sent hallo fra meg i dag! Jeg har bare stresset så langt i dag, men nå har jeg endelig kommet meg ned til kontorene til United Influencers og skal sitte her å jobbe resten av dagen. Jeg har tatt antrekksbilder sammen med June som jeg egentlig tenkte å dele nå, men tror dere ikke jeg klarte å legge igjen kabelen til speilrefleksen min i Bergen? Jo, typisk.. Derfor blir bildene holdt som gissel på kamera, helt til jeg får kjøpt meg en ny kabel senere i dag. Det ordner seg nok!

Jeg har tatt en liten surferunde på nettet for å se etter klesinspo til våren, så jeg tenkte like så greit å dele de med dere også. Se på de fine antrekkene under her, jeg vil ha alt 😀

1. TOPP HER / BUKSE HER 2. TOPP HER / BUKSE HER

1. JAKKE HER / KJOLE HER / HEELS HER 2. KJOLE HER / SKO HER

1. JAKKE HER / TEE HER / JEANS HER 2. TEE HER / SKJØRT HER / SKO HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg