SÅNN TRENER JEG HJEMME

BACK AT IT

TRENINGSMATTEN FINNER DU HER

Akkurat nå lurer jeg på hvorfor jeg sluttet å trene i det hele tatt. Hele livet mitt har trening vært noe som har gitt meg utrolig mye glede. Men, de siste to årene har det bare vært nedprioritert. Da vi åpnet butikken ble det plutselig en helt annen hverdag, og jeg begynte å ta mindre vare på kroppen min.

Nå føler jeg meg back on track, både kostholdsmessig og på treningsfronten. Fy faen, det er så digg! Digg å være tilbake altså, men shit så slitsomt. Jeg har jo ikke løftet en eneste vekt på to år, for å ikke nevne hvor svak jeg er i kroppen. En av mine favoritter innen trening er definitivt yoga og pilates, noe jeg gjør hjemme i min egen stue. Akkurat nå er favoritten denne filmen på youtube:

Kom gjerne med tips om du vet om gode treningsfilmer på youtube 😀

3 kommentarer
    1. Hvordan greier du å holde deg tynn ? Og hvordan ble du kvitt kiloene når du første gang startet med trening?

      1. Har aldri hatt spesielt mange “kilo til overs”. Har en generelt aktiv hverdag og spiser sunt og bevisst i hverdagen:)

    2. Hvordan greier du å holde deg tynn ? Og hvordan ble du kvitt kiloene når du første gang startet med trening?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg