SÅNN STARTER JEG DAGEN

Noe nytt jeg har startet med den siste uken, er å gå lange morgenturer. Godt for meg, og godt for Zara. Jeg har bodd i denne leiligheten siden mars, men har fremdeles ikke orientert meg rundt nabolaget annet enn til og fra butikken. Rett over leiligheten er det helt sykt fint! En koselig park der flere lar hundene sine leke, og for å ikke snakke om de fine husene. Så koselig! Sandviken er kanskje Bergens fineste bydel? Mye koseligere enn der jeg bodde tidligere iallfall, haha.

Merker også at frisk luft er skikkelig terapi. Mamma har alltid sagt at om man har mye å tenke på, så gå deg en tur i naturen. Det kan løse mange verdensproblemer. Som vanlig hører jeg ikke på mamma sine råd, og har tenkt at å gå tur er kjedelig og slitsomt. Nå angrer jeg derimot på at jeg ikke startet med disse morgenturene mine tidligere. En så avslappende og deilig start på dagen. Føler meg mye lettere til sinns! Takk for tipset mamsen, bedre sent enn aldri.

HOODIEHER / TRENINGSTIGHTSHER

Ellers må jeg gi en liten shout out til denne treningstightsen. Høy på livet, og sitter som et skudd der man vil den skal sitte som et skudd. Så er den high waist! Måtte selvfølgelig ha matchende hoodie også. Jeg elsker sett ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg