SÅNN GÅR NO DAGAN

ANNONSE – Affiliatelinker nelly

BLUSEHER / BELTEHER / BUKSEHER

Heiiii mandag! Som alltid starter jeg uken supermotivert og tenker at dette skal bli den BESTE UKEN EVER!(!!!), men kjenner jeg meg selv rett dabber motivasjonen mot helgen da jeg bare vil ligge inne å se en serie med litt rødvin. Jeg har blitt en ekte gråmus. Neida. I helgen skal jeg faktisk på party, men mer om det senere!

Min uke startet som vanlig klokken seks. Lagde frokost og skolemat til barna (min nye morgenoppgave da kjæresten syns det er noe av det kjedeligste i verden), før jeg dro på trening og deretter hjem for å jobbe. Det vil si sysle med alt mulig annet som ikke genererer inntekt. Som å se på den nye episoden av Game of Thrones, for eksempel.

BLUSEHER / BELTEHER / BUKSEHER

Aner ikke hvorfor jeg valgte disse bildene der jeg står å poserer med håroljen min. Dette innlegget skal ikke handle om den i det hele tatt! Her er forresten noen av klærne jeg fikk hjem i min siste nelly-bestilling. Blusen er allerede en stor favoritt. Kommer garantert til å bli lei av mønsteret etterhvert, men for nå digger jeg den.

Planen videre for kvelden blir å jobbe inn det jeg egentlig skulle gjøre på dagtid. Dvs se på real housewives of New York. NEIDA nå skal jeg jobbe på ekte, hihi. Snart kommer ukens oppskrift, stay tuned!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg