SÅNN GÅR NO DAGAN

Hei og god morgen fra Bergen! Hvordan har du sovet? Ja, nå skal jeg i gang å snakke om søvn igjen. For jeg har nemlig sovet typ…. ingenting. Noen netter er bare sånn av naturlige årsaker jeg ikke kan forklare, mens andre netter (som i natt) skyldes min søvnløshet en mørkhåret mann, en liten blond hund og et orkester av snorking. Mannen til venstre, bikkja til høyre, meg i midten som komponist. “Kan du legge deg på siden, du snorker sånn” spør jeg kjæresten, og han legger seg på siden og slutter snorkingen. To sekunder tar det før Zara fortsetter der han slapp. Utrolig hvor høyt lydnivå en så liten hund klarer å produsere. Jeg snur henne rundt, og endelig er det stillhet. Endelig tid for å finne roen og sovne. Trodde jeg. Fem minutter senere er mannen tilbake på rygg, og resten av historien kan dere fantasere dere frem til selv.

 

Skinnet kan bedra 👹 👹

En typisk morgen for meg. Frokost mens jeg koser meg litt med serie! Viktig å ikke slite seg helt ut på morgenen 😉 Håper alle får en fin start på fredagen, så snakkes vi igjen senere når jeg har våknet litt. Hihi

1 kommentar
    1. Huff, da bör du kanskje gjöre som meg… Bruk sov i ro. Jeg bruker de i silikon som du kan forme selv. Trökker de godt inn i örene! Haha! Jeg MÅ bruke de hver natt, har gjort det i 5 år nå, for jeg våkner av hver lille ting! Håper du får en fin dag! Har selv sovet dårlig i natt, så dette blir en töff dag kjenner jeg… Klem! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg