SAMMEN HJEMME

Hei fra Bergen! Følelsen av å komme hjem med Zara er litt syk, så jo for meg å enten bli igjen i Oslo eller å dra hjem en hund fattigere. Men alt ordnet seg heldigvis, noe jeg sitter med en stor takknemlighet for <3 Kjenner helgen har tatt på, for jeg er ufattelig sliten. Faktisk så sliten at jeg ikke orket å pakke opp macen, og blogger derfra fra mobilen. Har jo ikke tatt noen bilder i helgen bortsett fra dette bildet i taxien fra flyplassen, hallooo sliten i trynet! Ikveld er det dyna i sofaen, hjemmelaget pizza og seriemaraton på planen! I morgen er jeg nok tilbake i normale bloggrutiner, ikke at dere kanskje bryr dere så mye om de, men det gjør jeg.. Haha! Håper alle har hatt en fin påske, og at dere har blitt gode og feite av litt for mye påskegodis <3  

     

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg