SALGSREKORD!

Heiheiheihei!! Null oppdatering i går, grunnen til det var fordi vi hadde nattåpent i butikken. Herregud så mye folk, og herregud så gøy. Vi hadde faktisk salgsrekord i omsetning på REGN. Det er ikke rart jeg smiler i dag! Jeg jobbet fra 10.00-00.00, altså 14 timer på gulvet. Da jeg våknet i går tidlig tenkte jeg “offff, dette blir en lang dag”, men vipps – så var den over. Jeg løp rundt som en gal for å hente varer, hjelpe kunder, ta kassen, pakke inn gaver (prøvde så godt jeg kunne iallfall), og timene bare fløy avgårde. Merker det i beina i dag, for å si det sånn! Men igjen, dette er jo den eneste type trening jeg får om dagen 😉

I dag har jeg bare fartet rundt for å fikse de siste tingene før REGN-julebordet i morgen. Jeg skal hoste det i leiligheten min, og det kommer til å bli så digg å endelig samle hele gjengen! Skal lage både ribbe, pinnekjøtt, medisterkaker, julepølse + sånn ti forskjellige tilbehør. Haha, typisk meg å tenke i store baner.

Nå får jeg straks besøk av Jonas og Eline. Vi skal drikke litt vin, spise middag og så skal Jonas hjelpe meg med å dandere selve bordet – da det ikke er min sterkeste side 😉 Haha! Har kjøpt inn litt forskjellig pynt, så får se hva vi ender opp med.

Åh, dette ble et kjedelig og oppsummerende innlegg. Ville egentlig bare ønske dere en god fredag ♥

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg