SALG PÅ BY MALENE BIRGER OG MANGE KJENTE MERKER

Heeey fra flyplassen! Jeg hadde visst ikke så god tid som jeg trodde, så i stedet for å poste det jeg egentlig hadde på hjertet kan jeg tipse dere om at Nelly nå har SAAALG på en rekke tilbehør fra kjente merker som Tiger of Sweden, by Malene Birger, Calvin Klein oooosv. Alt fra vesker, solbriller, covers og mye mer er på salg fra mange kjente merkevarer. Check it out 😀 Nå skal jeg boarde, vi snakkes fra Oslo i morgen tidlig ♥

TIGER VESKE / CK CAPS / BY MALENE BIRGER NØKKELRING / RM COVER / MICHAEL KORS VESKE / CK SEKK

SE HELE UTVALGER HER ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg