SALAT MED TRE INGREDIENSER!

At klokken straks er fire allerede syns jeg er helt sykt! Jeg merker skikkelig godt at jeg har vært på en avslappende ferie en uke, for energinivået mitt har vært på topp i hele dag. Bortsett fra da jeg la vipper, og sovnet.. Haha! Ikke var det noe problem da alarmen ringte kvart på syv i dag tidlig heller, noe jeg syns er sykt med tanke på hvor tungt det har vært å stå opp de siste månedene. Når det er mørkt ute vil jeg helst bare ligge i sengen hele dagen og se på serier dessverre. Heldigvis merker jeg at en uke i varmere strøk hjalp veldig på 🙂

Nå har jeg nettopp spist en sen lunsj, som er en av mine soleklare favoritter som jeg spiser flere ganger i uken. Grunnen til det er fordi den er kjapp å lage, og den inneholder mer enn nok næringsstoffer. Alt du trenger er lobnobs (evt crabnobs), avocado og mango. Har skrevet om denne salaten mange ganger tidligere, men tenkte å tipse igjen om noen sliter med matinspo 🙂

IMG_4900-2IMG_4902-2

Det er også fullt mulig å blande inn agurk, salat, paprika eller andre ting du liker også! Jeg liker spesielt de to førstnevnte, men i dag hadde jeg dessverre ingen av delene.

Nå skal jeg pakke ut av kofferten å vaske noen maskiner med klær, så vi snakkes senere i kveld! Forresten; kom gjerne med gode oppskrifter i kommentarfeltet 😀 Kanskje jeg finner litt inspo til ukens matmeny ♥

2 kommentarer
    1. Rundstykker eller brød om du har form til det, uten salt og hvetemel

      400 gram havregryn
      en stor boks med cottage cheese
      3 små revet gulrøtter (frivillig, men gjør baksten svært saftig)
      2 ts bakepulver
      4 egg

      Bland det våte, før det tørre. Rull til ønsket størrelse, nederste rille i oven i 25 min på 200 grader varmluft. 🙂 lagde det selv i stad, SÅÅÅ godt !

      1. ÅÅ tusen takk for oppskrift! 😀 Jeg ELSKER alt av brødmat, så om disse smaker godt blir jeg overlykkelig! Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg