SÅ LANGT I DAG..

Hei hopp! I hovedstaden høljer det ned i dag, skikkelig DRITT egentlig. Men jeg bryr meg egentlig ikke så mye uansett, for det er så mye moro som skjer i dag. Skal om ikke alt for lenge ned til min faste frisør Silje på Hendrix for å farge håret, før jeg skal rett til June der det venter biff og rødvin (og potetbåter med MASSE saus). Deilig fredag altså! I dag har jeg ikke gjort stort, fikk ikke til å sove i natt så jeg våknet ikke før klokken tolv. Da dro jeg ut for å gjøre noe ærender, bl.annet å hente verdens diggeste jakke på posten fra nevertnaked, gleder meg så sykt til å bruke den! Her har dere min dag i bilder:
  Jeg gikk inn på soverommet for å vekke Zara sånn i ett tiden, og det var ikke særlig populært som dere kan se.
Hahhaha for et tryne!!! Men så spurte jeg om hun ville ha “nam nam” og da kviknet hun til ganske kjapt. Så dro jeg på posten for å hente jakken. Den er SÅ fin altså! Kommer bedre bilder etterhvert. Så dro jeg på polet for å handle inn til helgen. I morgen skal vi i bursdagsfest til søte Sara på Nox, og før det blir det jentevors hjemme hos meg. Gleder meg sånn!
Rødvinen til høyre er til biffen ikveld. Mm. Og, ja. Så kjøpte jeg Cola Light. Glemte å fjerne den før jeg tok bilde, ups. Så var det klart for lunsj! Kyllingsalat med deilig tilbehør. Skulle gjerne skrevet at den smakte godt, men det gjorde den dessverre ikke.. Nå sitter jeg å ser på reprisen av Else. Har aldri sett det før, men det er faktisk ganske morsomt! Hvilke planer har dere for helgen? 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg