SÅ, HVA ER PLANENE FOR TRENINGEN?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Når mørketiden kommer og kroppen pakkes mer og mer inn i store gensere, jakker og skjerf merker jeg lysten til å komme seg på trening blir mindre og mindre. Hvorfor gidde? Er det ikke mye deiligere å ligge på sofaen å bare kose seg med litt tv-serier i stedet? Å trene for overskudd er jo supersmart, men dørstokkmila er alt for lang. Iallfall for meg.

Jeg trenger et mål. Jeg trenger en grunn til å trene. En grunn til å se bra ut, og føle meg vel. For meg holder det ikke at man får overskudd og helsefordeler. Jeg velger en pose med potetgull og en tur på byen foran helsefordeler any day. Jeg kan gjerne dø av overvekt så lenge jeg har en cheeseburger ved meg på dødsleiet, da dør jeg iallfall lykkelig.

Med en slik tankegang som jeg har skjønner kanskje de fleste at jeg trenger et mål å trene mot. Og nå har jeg det! Dette trodde jeg faktisk aldri at jeg kom til å skrive på bloggen, men jeg skal delta på en nesten-naken-shoot. Ikke helt naken, men med undertøy. Bildene er faktisk til privat bruk, og jeg er ikke sikker om jeg kommer til å dele de på bloggen enda. Om de blir like delikat og stilrene som jeg ser for meg gjør jeg det kanskje, men om det blir for mye sex over det holder jeg de for meg selv. Vi får se! Hva er vel ikke et bedre mål å trene mot? Jeg vil være i min livs form når disse bildene blir tatt, slik at jeg kan se på de mens jeg sitter på gamlehjemmet med en øl i høyre og en dobbel cheeseburger i venstre hånd. Da skal jeg tenke “shit, jeg hadde mine glansdager”.

 

 

9 kommentarer
    1. Har et spørsmål utenom innlegget, evt. om du kan lage et innlegg om hoteller?
      Evt, om du anbefaler Scandic Bergen City eller Best Western Plus Hotel Hordaheimen for å nevne to eksempler i forhold til utesteder og spisesteder? Eller andre rimelige/greie hoteller? 🙂

      1. Jeg er ikke så kjent med hoteller i Bergen dessverre 🙁 vet bare at radisson hotell Norge er supersentralt!

    2. Hei! Jeg har noen spørsmål som jeg lurer på om du kan svare på i et eget innlegg?
      Jeg (og sikkert veldig mange andre) vurderer veldig sterkt å starte på BI Bergen til høsten 2016. Tiden går fort kjempefort og det er ikke lenge til søknadsfristen plutselig går ut. Man kan jo finne spørsmål og svar på BI sine hjemmesider, men jeg synes det er kjekkere å høre om BI via en student som faktisk er midt oppi det hele.

      Hvordan fungerer eksamene? Hvordan er miljøet på BI Bergen? Hvordan synes du kombinasjonen mellom studier/skolearbeid og det sosiale går? Er det mye sosialt som foregår i regi av skolen? Hvordan betaler man studieavgiften, alt på en gang, eller er avgiften oppdelt utover semesteret? Hva synes du om forelesningene? Vil du anbefale BI? Er du fornøyd med selve skolebygget?

      Beklager for veldig mange spørsmål, men hadde vært supert om du hadde tatt deg tid til å svare på de, det hadde jeg satt stor pris på 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg