SÅ FEIL KAN MAN TA

ANNONSE – Affiliatelinker nelly

KJOLEHER

Hvor fin er ikke denne kjolen? Dette er bare meg som tok farvel med årets sommerferie tidligere i dag… Hadde planer om å bruke denne kjolen i Spania i sommer. Du vet, leke helt señorita in white. Jeg har enda et håp, det er jo trossalt to måneder igjen til juli. Er det én ting jeg har lært av de siste månedene, er at mye kan skje på kort tid. Jeg satt meg derfor ned for å legge inn litt sommerklær i handlekurven. Rettere sagt, Spaniaklær jeg ikke ville brukt i Norge. Når får man liksom anledning til å bruke en sånn kjole? Anledningene er sikkert mange, men mine lite kreative hode komme ikke på noen forslag.

Jaja, dette er vel det dårligst provisjonsbetalte innlegget jeg har skrevet noen sinne. Men alt handler ikke om penger, og av og til må man bare drømme seg litt bort i hva-man-kunne-hatt-på-seg om ting var annerledes.

HER / HER / HER
HER / HER / HER

HER / HER / HER
HER / HER / HER

Nå skal jeg ut å spise med en venninne, iført både jeans, skinnjakke og tykk genser. Jeg og Glenn skulle jo faktisk reise nedover til varmere strøk forrige lørdag. Vi bestilte reisen i starten av mars, og tenkte at “corona er historie innen mai”. Så feil kan man ta, haha! Håper dere har en fin tirsdag ♥

2 kommentarer
    1. Åhhh, den kjolen var giga fiiin!!! Tror jeg må bestille den selv, og rett og slett ta meg en dagsfest for meg selv, en solfylt, varm dag i sommer! Haha! Ser det for meg nå, synger, danser og skåler med meg selv i champis rus! 😉 Du kan få joine meg da, i samme kjole! Hehe! Klem! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg