rot i leiligheten og sliten i kroppen

Kroppen verker, hodet dunker og øynene holder på å falle sammen. Jeg kan ikke huske sist jeg var SÅ sliten. Bestemte meg for å jobbe fra sofaen i dag, noe som egentlig var helt ok for én dag. Gleder meg til å komme tilbake på kontoret i morgen, selvom det var deilig med en dag fra sofaen! Har fått gjort unna de fleste tingene på TO DO listen min, og skal straks sette igang med siste punkt på listen.  Etter det skal jeg vaske ned leiligheten min, for fyttigrisen så mye rot det har blitt etter jeg hadde besøk hele forrige uke. Haha, det er faktisk helt sykt! Bare se på hvordan badet mitt ser ut: Kjenner jeg gruer meg til å sette igang. Alt jeg har lyst til er å sove på sofaen. Tror faktisk ikke jeg har vært så utslitt på flere måneder. Kan ikke få sagt nok hvor godt det gjorde å slappe av i dag. I morgen er det fullt kjør igjen, så det gjelder å holde tunga rett i munnen og ha hodet kaldt!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg