STYGG MEN FANTASTISK

IMG_8647

LOVE MY PINK FAUXE FUR! (link her)

Heeey! Dette ble en litt annerledes søndagskveld gitt. Egentlig bruker jeg å ligge langflat i sofaen på denne tiden med potetgull i den ene hånden og sjokolade i den andre, mens nå sitter jeg enda på kontoret å jobber litt før jeg tar kveld. Jeg er så forbanna trøtt at jeg ser i kryss, og vurderer bare å legge meg bak på kontorstolen å sove her til i morgen. Haha! Uheldigvis har jeg en liten hund som venter på meg hjemme, så det hadde blitt litt dumt.. Åh, jeg gleder meg sånn til å legge meg at jeg har ikke ord.
Foruten at jeg er dødstrøtt har jeg hatt en superfin søndag! Endelig litt opphold i Bergen. Jeg har gått en liten søndagstur i byen, jobbet og spist middag på burger king sammen med Janne og Ingeborg. Ååååh junkfood smaker så sykt mye bedre når man er edru! En skikkelig smaksopplevelse 😉

antrekknakd

IMG_8551

IMG_8631IMG_8597IMG_8612  IMG_8643

JAKKE – HER / BUKSE – HER / SKO – HER

Nå skal jeg prøve å kjappe meg slik at jeg får kommet meg hjem. Jeg sitter å fantaserer om den varme morgenkåpen min. Seriøst, den er helt fantastisk. Jævlig stygg, men fantastisk.
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg