ROMPE OG HAISKREKK

ANNONSE – Affiliatelinker

BIKINIOVERDELHER / UNDERDELHER / SUNNIESHER

Som dere kanskje har merket har jeg tatt meg litt fri denne uken, og disse bildene beskriver egentlig veldig godt hva jeg har drevet med! Har endelig oppdaget stranden på Tjuvholmen, fem år etter alle andre. Greit nok, det er ikke milevis med kritthvit sand. Faktisk er stranden ganske liten med tusenvis av irriterende steiner. Men men, deilig å kunne sole seg midt i byen uansett 😉 Jeg har forresten blitt litt av en badenymfe, og hopper fra kanten flere ganger om dagen! Kanskje ikke noe å skryte av, men for en med så ekstremt haiskrekk som meg er det en svært steg i riktig retning.

Føler forresten det ble veldig mye #ass i dette innlegget. Både fra meg og Marie! Hehe. Ha en fin torsdag videre så snakkes vi senere 😀

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg