ROMJULSSALGET ER I GANG!

God ettermiddag alle sammen ♥ Romjulen for meg er den tiden av året jeg kan sove så lenge jeg vil, spise så mye jeg vil og late meg så mye jeg vil uten å få dårlig samvittighet. Det er også tiden jeg gjør mine aller beste shoppingkupp, med romjulssalg både i klesbutikker og på nett. Sminke er jo noe de fleste jenter bruker, og det er faktisk ganske dyrt. Derfor valgte jeg å tipse dere om Coverbrands.no sitt romjulssalg i dag, med fantastiske tilbud på favoritter man sjeldent får sjansen til å kjøpe til rabattert pris! Jeg har plukket ut mine ni favoritter fra salget, og linket til innleggene der jeg har skrevet om produktene 🙂

Uten navn-1

  1. Best seller kittet til Billion Dollar Brows! Her har du alt du trenger, fra øyenbrynspenn, highlighter, børste og mal til øyenbrynene. Jeg har skrevet mer utfyllende i dette innlegget. Du finner kittet HER ♥
  2. Mary Lou Manizer har jeg brukt i flere år, men aldri så mye som nå. “Strobing” er i vinden som aldri før, og jeg highlighter alt fra kinnben, brynben, nese og over leppene. Denne gir en superfin highlight der du måtte ønske, og er favoritten til mange! Du finner den HER ♥
  3. Tangle teezer, trenger jeg å skrive mer? Hårbørsten som er med meg overalt hvor jeg går, uansett om det er på skolen, fest, på reise eller rett etter en dusj. Den er skånsom mot håret og lugger ikke. Mer utfyllende innlegg finner du her, og tangleteezeren finner du HER
  4. GHD sin Final Fix Hairspray gir et fast men mykt hold som hjelper til med å motvirke statisk hår og er resistent mot fuktighet, og hallo – jeg bor i Bergen. Alt som er resident mot fuktighet finner du i baderomshyllen min. En favoritt! Du finner den HER ♥
  5. Sunspa Chocolate er den eneste selvbruneren jeg alltid kommer tilbake til. Jeg er ikke særlig god selvbrunere i mousse eller kremformat, men spray derimot – der brillierer jeg! Mer info finner du i dette innlegget, og Sunspa Chocolate finner du HER ♥
  6. Toalettmappene fra Lulus har jeg brukt siden jeg var 16 år, og blir aldri lei. Kvaliteten er upåklagelig, og den første jeg fikk bruker jeg den dag i dag. Du finner denne søte rosa saken HER ♥
  7. Real Techniques sine koster bruker jeg både til foundation, pudder, solpudder og øyenskygge. Ikke samme på alle områder, vel og merke 😉 Denne kosten over er egentlig en blushkost, men jeg har brukt den til solpudder i flere år. Den er lett å bruke og lett å rengjøre! Du finner den HER ♥
  8. How about those apples? Paletten for deg som elsker rouge i kremformat! Her har du alle farger til enhver anledning, og de kan fint bruker som leppestift også. Du finner den HER ♥
  9. Smile LAB Flash fikk dessverre ikke et tall i denne kollasjen, men vi later som om den er nummer 9! Smile Lab flash funker perfekt om du vil friske opp smilet før en spesiell anledning, og tar bare 30 minutter 🙂 Du kan lese mer i dette innlegget, og du finner den HER ♥
Hele salget til covebrands.no finner du HER 😀 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg