Rolig kveld

Hola! Nå har vi nettopp kommet inn på hotellrommet igjen etter et par timer på stranden ved hotellet. Vi var ute en tur i går, så er veldig sliten i dag. Spesielt jeg. Går alltid på en skikkelig alkoholsmell første kvelden her nede, noe jeg gjør hver eneste gang! Haha, huff. Kom oss tilbake på hotellet og i seng i fire tiden, så sov vi ganske lenge i dag. Merker at jeg er litt lei av all denne festingen, noe som egentlig bare skulle mangle. Har jo tross alt vært her veldig mye i sommer, så jeg ser veldig frem til å slappe av litt også disse to ukene! Det er skikkelig deilig og rolig atmosphere på hotellet, noe som er veldig deilig. I dag skal vi bare slappe heeelt av. Spiser middag på hotellresturanten senere, siden det visstnok skal være veldig god mat der. Gleder meg til å prøve! 😀
Hotellet vårt er så fint!
 
Kjole fra Mango og solbriller fra RayBan.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg