RØDT BLIR BRUNT

REKLAME – Affiliatelinker til nelly.com

 

GENSERHER / SHORTSHER / BELTEHER / VESKEHER / SKOHER

I dag var det faktisk sykt digg at det var litt kjøligere i Oslo. Er det egentlig lov å si? Jeg ble nemlig så ekstremt solbrent på Hovedøya i går. Frøken Julia bruker nemlig ikke solkrem, og tror personlig jeg har pigmentene til en spanjol. Vel, det har jeg ikke. Jeg er fremdeles den blonde, norske jenta som egentlig burde spurt seg med faktor 30, spesielt siden jeg ikke har vært i solen på flere uker. Nok om det, rødt blir jo brunt!

Her er uansett dagens antrekk. Har byttet ut min helsvarte uniform med hvitt for sommeren 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg