ROADTRIP!

Det er rene vinter wonderland her i Sverige! Kan ikke huske sist det var så mye snø verken i Bergen, Oslo eller i Molde. De stedene jeg har vært mest de siste årene altså, haha! Det er uansett utrolig koselig, og jeg føler faktisk at jeg er her på juleferie. Både fordi det er mye snø, og fordi vi spiser mye mat. Åh, som jeg gleder meg til å komme i gang med treningen over helgen!

Image and video hosting by TinyPic

På søndag hadde vi en superkoselig “roadtrip” når vi skulle avgårde på spa. Jeg er egentlig ikke den største fanen av å plaske rundt i basseng eller sitte i boblebad, men på søndag “spaet” vi faktisk i over fem timer. Først tok vi oss en runde i alle bassengene, før vi lå på sånne digge senger med en iskald øl. Ja, det er kanskje mer typisk spa å drikke vin, men jeg har blitt så utrolig glad i øl den siste tiden og drikker faktisk heller det! Der lå vi altså å koste oss et par timer, før vi tok en ny runde i bassengene. De hadde sånne supervarme basseng utenhus, og det var så koselig å ligge der etter det hadde blitt mørkt ute å se på snøen dale ned.

Image and video hosting by TinyPic

Nå er det kanskje merkelig at jeg kun skriver om spa i dette innlegget, men bare har bilder fra bilturen på vei dit. Grunnen til det er fordi jeg turte faktisk ikke å ta med meg kamera inn på spaet. Jeg tenker at når folk drar for å slappe av, blir det et stressmoment om en blogger med et svært speilreflekskamera kommer å knipser bilder. Jeg lot derfor være..

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Nå er det bare et par dager igjen av vår miniferie her i nabolandet, så vi får kose oss ihjel den siste dagen i morgen. Tror ikke det blir noe problem, for jeg slapper virkelig av! Veldig deilig å ikke føle behovet etter å sjekke mailen eller de sosiale mediene hele tiden. Beklager slappe oppdateringer fra meg, det blir nok bedre når vi er tilbake i Bergen og rutinene er mer på plass 🙂

2 kommentarer
    1. Du studerer vel ikke på fulltid, så mye som du reiser rundt? Det hadde ikke jeg hatt sjans til! Føler jeg må lese hver dag.. Går det bra på BI samtidig som du er så opptatt med bloggen, reisingen og alt annet i livet? 🙂

      1. Hei! Jeg studerer fulltid frem til sommeren, men tar et permisjonsår etter det. Det er som du sier, alt for mye å gjøre og skole krever jo faktisk mer lesing enn jeg har tid til nå 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg