ro ned, stress ned, pakk ned

  God morgen! Sitter klar for å ha min siste dag på jobb, noe som kommer til å bli utrolig trist. Jeg elsker virkelig jobben min i Molde, og kollegene er så herlige! Blidere gjeng med damer skal du lete lenge etter.  Nå er det heeelt kaos, både i tingene mine og i hodet mitt. Det er klær overalt, i alle bagger, skuffer og badegulv. Hva skal jeg ta med meg til Oslo på lørdag? Hva skal jeg pakke i flyttelasset som kommer nedover senere! Jeg blir gal jeg, hahaha. Hater å flytte! Skal ikke gjøre det før jeg er 40 igjen. Minst. Fikk tatt meg et bad i går, noe jeg svææært sjeldent gjør. Rett og slett fordi jeg syns det er bortkastet tid å ligge rolig så lenge, når man bare kan suse igjennom dusjen. I går tok jeg meg likevel tid, og det trengte jeg. En liten time med deilig musikk, hårkur og en under leppa gjorde virkelig susen. 
Badenymfen da vettu, hehehehehehehehe ;ppp I går kom Martine over for å hjelpe meg med pakkingen. I følge henne selv er hun “verdens beste til å pakke”, så jeg lot henne brette cirka hele kofferten min. Nå er ting i litt mer orden, og bare det er til å smile av!
Flinke, fine Martine! Vi jobber sammen også, noe som kommer til å gjøre det ekstra trist å forlate jobben. Ååå, jeg vil ikke!!! Joda. Jeg gleder meg enormt til å komme til Oslo! Det er vel bare et godt tegn at jeg kjenner det skjærer litt i hjerteroten når jeg tenker på å forlate Molde? Det betyr jo bare at jeg trives så utrolig godt! Nei, nå må jeg nesten stå opp. Nå ligger jeg enda i sengen blandt alle gryteklutene, sengetrekkene, og ikke minst; klærene. Alt må pakkes ned ikveld!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg