RISE AND……….

…shine? Ikke mye skinning i dette trynet akkurat nå, for å si det sånn. God morgen! Formen er bedre og jeg er klar for en ny dag. Klarte selvfølgelig ikke legge meg før sent i går, så jeg kommer til å være som en zombie hele dagen. Vel vel, sånn er det vel noen ganger. Siden jeg sover omtrent så lenge jeg vil hver dag så blir det nesten som et sjokk når jeg må opp kl 07.30. Rart det der altså! Bare for et halvt år siden var jeg overlykkelig om jeg fikk sove så lenge, og jeg hadde aldri problemer med å komme meg opp. Jeg la meg nok litt tidligere også når jeg tenker meg om…. Forhåpentligvis har jeg klart å snudd den grusomme døgnrytmen min nå siden jeg sto opp tidlig i dag, slik at jeg får lagt meg tidlig igjen til kvelden. Nå må jeg fyke inn på badet for å trylle litt med sminkekostene, så blogges vi senere! Noen bilder fra Olivia en forleden dag.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg