RISE AND SHINE

Hei, og god morgen! I dag sov vi litt lengre enn planlagt, men pytt pytt. Trengte virkelig å catche up litt søvn. Siden vi bor rett ved Hyde Park har vi tenkt til å gå litt rundt der for å finne et sted å spise frokost etterpå. Det går også an å spise frokost på hotellet, men vi valgte å la være. Mye bedre å finne forskjellige steder hver dag, siden vi kun er her i fem dager! Jeg sovnet forresten med vått hår i går, og ser nå helt jævlig ut. Det står ut til alle kanter og kommer til å nekte å la seg fikse etterpå. Hallo hestehale eller lue i dag sier nå bare jeg..
Her spiste vi forresten lunsj i går! På Garfunkel´s. De har mye forskjellig på menyen, og maten var god til en billig penge. De har mange fler resturanter i London. Vi spiste på den som er en sidegate ned fra Oxford Street. Etter det dro vi innom Apple store, som er helt utrolig svært her nede. Butikken var over to gigantiske etasjer og de hadde seriøst ALT av appleprodukter! Moro å se 🙂 På bildet under tvingte Kristoffer meg til å ta bilde over en bro som går over første etasje, noe jeg syns var kjempeflaut siden det ikke var noen mennesker på den, og det sto til og med en vakt der som flyttet seg da jeg kom!! Haha. Beklager det grusome trynet mitt..
To helt meningsløse bilder fra hotellrommet. Klarte selvfølgelig å rote det til før jeg klarte å ta noen bilder.. Men men.. Og dere! Om dere skal til London så IKKE dra til Oxford Street på ettermiddagen. Da er det så fullt der at det nesten ikke er morsomt engang. Dra dit allerede da butikkene åpner, og bli ferdig så fort som mulig før det fyller seg opp. I dag orker vi ikke å dra dit, og drar heller på et stort kjøpesenter i stedet. Husker ikke hva det heter, men skal skrive om det senere!
Oxford Street i går ettermiddag, menneskene sloss om å komme først ned på undergrunden. HJELP!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg