RISE AND… SHINE?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

God morgen fra mitt lille morgenkontor! Dagen startet litt senere enn planlagt, grunnet en liten snurr i går. Det var back to school party, og som dere vet sier jeg ikke nei til en fest 🙂 Likevel er formen strålende! Haha, det var en løgn. Jeg er faktisk rimelig fyllesyk. Sånn blir det når man står å skåler med samboccashotten i baren. Har dessverre ikke tid til å dra meg særlig lenger uansett hvor mye jeg har lyst til det, så nå må jeg komme meg ut. Skal se om jeg får med meg noen på burgerlunsj mellom slagene. Titt innom etterpå forresten, da blir det puppesnakk på bloggen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg