RISE AND SHINE?

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå sitter jeg forhåpentligvis på Flesland å sipper på noe med koffein mens jeg venter på flyet til Oslo. Skrev dette innlegget før jeg la meg i går kveld, dessverre litt senere enn planlagt. Haha! Jeg har aldri hatt problemer med å stå opp tidlig og forsover meg aldri, så jeg håper virkelig jeg våknet til alarmen og er nå på vei. Jeg kommer til å ta mye bilder ila dagen i Oslo, så vi snakkes enten sent ikveld eller i morgen. Vi seeees!

8 kommentarer
    1. Hei! Jeg og min bror skal til Oslo på mandag. Hvor burde vi spise lunsj og middag? 🙂 Ps. vi liker ikke sushi! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg