RISE AND SHINE

Hei, og god formiddag! Formen er mye bedre i dag, og heldigvis fikk jeg sove til slutt i natt. Våknet for cirka en time siden, og har klart å spist litt frokost. Nå skal jeg suse bort på posten for å hente nellypakken min, og jeg gleder meg sååååånn! Det er skikkelig hverdagsgleder altså, hihi 🙂 Det blir en veldig travel dag, med både vasking av hus, middag hos June, farging av hår og vasking av klær, slik at alt blir klart til jeg får besøk i kveld. Gleder meg! Har forhåndsskrevet flere innlegg til dere i dag, så oppdateringer kommer det. Ha en fin dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg