RIPPED JEANS

(Inneholder én annonselenke)

Nå har jeg gjort noe lurt, veldig lurt. Jeg har allerede pakket treningsbagen, og den står klar til i morgen tidlig slik at jeg kan ta den med meg på skolen. Åh, neste uke skal være så bra på treningsfronten altså. Ikke tro jeg ikke kommer til å oppdatere dere, for det skal jeg! Skal også være supersunn! Med det sagt sitter jeg nå i sofaen med en svær pose smågodt. Jeg har spist fire biter og er kvalm allerede.. Typisk når jeg først skal kose meg litt.. Det som ikke blir spist går i søpla, jeg har nemlig ingen selvkontroll om det er snoperier i hus. Da spiser jeg opp alt!

Har hatt en superkoselig søndag som startet rolig, før litt picz med Cathrine og møte med BIS Marketing-gjengen. Bare to dager til vårt første event, jeg er så spent!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

– Jeansene finner du her – 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg