RIGHT NOW..

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg vil gi en liten shout out til alle mine medstudenter! Akkurat nå er det eksamensperiode for de fleste og det kan være en forbanna pain in the ass. Personlig er jeg i min siste innspurt til finanseksamen i morgen, og jeg klarer verken å tenke eller å fokusere. Men snart er det sommerferie, og jeg skal love dere det er mye diggere å ta ferie når man har gjort en skikkelig innsats og ikke bare halvveis. Vi klarer det! Lykke til alle sammen, og kryss gjerne fingrene for meg 😀

12 kommentarer
    1. Hva fokuserer dere på å kunne, og hvordan jobber dere frem mot eksamen i morgen? 🙂 Jeg konter eksamenen og bare MÅ bestå, så vær så snill å skriv hvordan det ligger an, hvilke tips du har, hva du fokuserer på osv osv 🙂 Kan du alt liksom? hehe!

    2. Føler med deg! Har gått gjennom 5 tidligere eksamener, og føler meg litt mentalt forberedt på hvordan det blir i morgen. Kommer garantert ikke til å huske alle formlene, så dette kan bli “morsomt” …. Har hørt at man må ha 30% rett på hver av de 3 delene for å i det hele tatt kunne bestå. Krysser fingra!

    3. Masse lykke til Julia! Hadde den eksamen ifjor og klarte faktisk å få en B til min store overraskelse! Mitt tips er å skriv ned alle formelene du husker så fort du får utdelt kladdeark,og IKKE se på eksamen før du har gjort det. Man blir fort stresset når man ser alle oppgavene og glemmer ting man egentlig kan!

    4. Hei Julia! Det er sjeldent jeg kommenterer på blogger, men jeg fikk plutselig veldig lyst til å legge igjen en beskjed. Jeg har lest bloggen din så og si siden du startet, og du har virkelig inspirert mange mennesker. Måten du fremstiller virkeligheten på, og ikke minst ærligheten din vil ta deg langt i livet. Du virker som en veldig genuin og åpen sjel, noe som skinner igjennom i innleggene dine. Håper du ikke lar motstand knekke deg, og at du fortsetter å gjøre det du føler er rett. Ikke la noen fortelle deg at du ikke er bra nok – for det er du. Håper disse ordene kan gjøre din ellers gråe studiehverdag litt lysere – og masse lykke til på eksamen og i fremtiden. Lykken kommer til dem som søker den!

      Klem

    5. Lykke til med eksamen, har min siste på fredag og det skal bli SÅÅ ubeskrivelig deilig å få sommerferie! Heldig som er ferdig imorgen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg