RESULTATER ETTER PT-TIMENE

I dag hadde jeg min andre kroppsanalyse for å se om det var noen forandringer siden jeg startet med min personlige trener Janne. Jeg var supernervøs siden de siste ukene har vært travle, og jeg har ikke fått inn så mange økter som jeg hadde håpet. Har gledet meg så lenge til å se resultatet, så jeg hadde jo håpet på å være i skikkelig toppform innen den andre analysen. Var utrolig stresset for at jeg ikke hadde forbedret meg en dritt og at fettprosenten, muskelmassen og alt var helt lik.

Heldigvis hadde jeg ingenting å bekymre meg for! Velger å ikke dele tallene med dere da alle har forskjellig utgangspunkt, men jeg vil gjerne dele hvor mye jeg har gått ned/opp osv 😀

– Jeg har gått ned 2% i fett siden 11.april, noe som visstnok er ganske bra! Jeg har da trent fast med pt 1-2 ganger i uken + egentrening. Kostholdet har vært bra men jeg har ikke vært på noen diett. Jeg har også vært ute i helgene og hatt et par “juksedager” innimellom.
– Jeg har gått ned 1 kilo siden 11.april, noe jeg syns hørtes utrolig lite ut – men siden jeg har mye mer muskler og mindre fett er det også veldig bra! Vekten har egentlig ingenting å si, men gøy å se uansett.
– Jeg ligger nå på 1 på fett rundt organene, som er det laveste man kan komme. Kult!
– Jeg er nå cirka like sterk i begge armer og ben, før så var det ganske ujevnt. Var mye sterkere i venstre hånd for eksempel, noe jeg syns er veldig rart da jeg bruker høyre til omtrent alt. Haha!

P5242233-2P5242242-2OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I dag hadde jeg også min siste PT-time på en stund, så nå må jeg være flink å trene på egenhånd! Jeg har jo ferie (!!!) om bare to dager, og da reiser jeg omtrent rett til Oslo på ubestemt tid. Heldigvis er det flust av Sats Elixia senter der, så nå gjelder det bare å stå på!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg