Restylane

Hei, og god formiddag! I dag stråler solen, og jeg kom meg opp tidlig i dag. Gikk meg en lang tur før jeg startet på dagens arbeid, deilig! Dere lurer kanskje på hvorfor overskriften er slik den er? Jo, det er fordi i dag skal jeg på Colusseumsklinikken å fylle leppene med restylane bl.annet. Jeg har gjort det før også, men da var jeg 18 år og bodde i Molde. Etter mye research har jeg funnet ut at Colusseumsklinikken er det beste alternativet for meg, og jeg ser virkelig frem til behandlingen klokken 13.00! Grunnen til at jeg velger å skrive om det på bloggen denne gangen, i forhold til forrige gang, er fordi jeg ser det er mange som er nysgjerrige rundt tema. Jeg syns det er viktig om man ønsker å gjennomføre noe slikt at man er i trygge hender.  Restylane er helt naturlig, og det er heller ikke permanent. Det går ut av “systemet” igjen etter cirka et halvt år. Jeg kommer ikke til å fylle inn mye altså, bare bittelitt i overleppen. Gleder meg til å vise dere resultatet!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg