RESTYLANE step by step

Happy thursday!! Nå er det snart helg igjen gitt, ukene går så utrolig fort. Plutselig er det julaften liksom. Æææ!! I natt sov jeg over hos June, så jeg kom hjem nå for en liten time siden. Nå blir det ryddings og vasking før jeg skal i et møte og en lansering senere på kvelden. Travel dag!! Nå tenkte jeg å skrive litt om restylanen min, step by step. Det er jo ingen hemmelighet at man som regel er veldig hoven og stiv i leppene de første dagene eller ukene etter du tar det. Jeg er veldig glad for at resultatet ikke er slik som første dagen etter behandlingen, haha! Det syns jeg blir litt for stort. Jeg bruker ikke restylane for å få andelepper, men for at det skal se naturlig og fint ut.   
Dag 1. Samme dag som jeg tok restylane hos Erle. Dere ser sikkert at jeg er veldig stiv og hoven? 
Et par dager etterpå. Dere ser at hevelsen har gått litt ned, men at jeg fremdeles er veldig stiv i leppene.   På bildene under er cirka sånn jeg ser ut nå. Det tok halvannen uke før jeg ikke følte at leppene var stive lengre. Nå føles de helt naturlig ut, og jeg tenker aldeles ikke over at jeg har noe i de i det hele tatt. Det er det som er så bra med restylane, at du ikke går med en stiv pølse under leppa liksom!

Jeg er så fornøyd med behandlingene jeg får hos Erle på Colusseumsklinikken, og anbefaler alle som tenker på å ta restylane å dra dit! Når man skal gjøre noe med ansiktet sitt syns jeg det er viktig å være i gode hender, og jeg kan ikke annet enn å gi Erle en 6´er 🙂 Om der er nysgjerrige på forskjellige behandlinger så besøk bloggen til Erle HER. For timebooking kan dere ringe 23195050   eller besøke sidene til Colusseumsklinikken HER. Har dere tatt restylane, eller er dette noe dere vurderer å gjøre?

1 kommentar
    1. Du kommer til å angre om 20år når leppene dine ser ut som en sammengrodd skyttergrav med arr og løsvev.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg