RESTYLANE by Erle

Tenkte å skrive et ordentlig restylane-innlegg til dere, etter flere forespørsler. Som sagt tidligere har jeg begynt med litt restylane i leppene, da spesielt for å fylle ut overleppen. Jeg går til superflinke Erle (blogglink) på Colusseumsklinikken i Oslo. Hun er opptatt av at det skal bli et fint og naturlig resultat, og er ikke ute etter å gi meg lepper som stikker ti centimeter ut fra ansiktet, noe jeg setter stor pris på!  Her et et førbilde, uten noe som helst restylane: Under etter å ha fyllt inn en halv mililiter.   Etter cirka to uker dro jeg tilbake for kontroll, og da fant vi ut at jeg skulle fylle inn en halv mililiter til. Jeg har altså 1 ml til sammen i leppene nå. Som ser slik ut:
Er det ikke naturlig og fint? Jeg er så utrolig fornøyd!! Andrea går også til Erle på Colusseumsklinikken. Så til selve “inngrepet”. Først får du bedøvelseskrem på leppene som cirka skal virke en halvtimes tid. Da syns jeg ikke det gjør vondt i det hele tatt å fylle inn leppene. Man kjenner absolutt ingenting! Det kan føles litt ubehagelig helt øverst i leppekanten, men absolutt ikke særlig vondt. Det varierer selvfølgelig fra person til person.. Andre gang jeg tok det satt jeg ikke i hele 30 minutter med bedøvelsen, men kanskje i 15. Da var det litt mer ubehagelig, men det gikk fint. 

Jeg har også tatt azzalure mellom øyenbrynene mine, altså i sinnarynken. Dette mest fordi jeg selv syns jeg hadde en markert sinnarynke, og gjorde det for å flate den ned. Jeg har dessverre ingen gode før/etter-bilder av det, men selv merket jeg utrolig stor forskjell. Siden jeg enda er ung og ikke har særlig til rynker enda så de fleste rundt meg ikke forskjell, men for meg er det absolutt viktig å føle seg vel i sin egen kropp – uansett hva andre måtte mene.  Jeg er utrolig takknemlig for at du er så flink Erle, det må jeg virkelig si! Jeg vil ikke se ut som tidenes duckface, og føler meg nå riktig så fin.  Sjekk ut Colusseumklinikkens hjemmesider HER, azzalure HER og restylane-siden deres HER. Hva syns dere?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg