RESTURANTANBEFALING I OSLO

Hellu ♥ Før jeg stikker avgårde i jubileumsbursdag til papsen og lillebror tenkte jeg å anbefale dere om en av mine store resturantfavoritter i Oslo! Som dere har forstått er jeg over gjennomsnittet opptatt av god mat, og en av mine favoritthobbyer er å gå ut å spise. Jeg kan gjerne bruke flere timer på forskjellige retter, og god vin. Sist jeg var i Oslo dro jeg og June for å spise på Kamai på løkka. En asiatisk resturant, mest kjent for “bao” som jeg absolutt elsker. Vi spiste og drakk mye forskjellig, og koste oss leeeenge med mye digg mat. Anbefales på det sterkeste om du er i hovedstaden!

MMMMMMM!

Altså, se på all denne maten! Herregud, jeg får vann i munnen av å se tilbake på disse bildene. Når jeg drar til Oslo om en drøy uke skal jeg lett innom for å spise nøyaktig det samme én gang til.

Verdens fineste June ♥

Du finner Kamai i Korsgata 25, som er på Grünerløkka ♥

3 kommentarer
    1. Hi admin, i must say you have hi quality posts here.
      Your blog should go viral. You need initial traffic boost
      only. How to get it? Search for: Mertiso’s tips go viral

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg