RESTURANTANBEFALING I BARCA!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Maestro Resturant
Rambla de Catalunya, 79
08007 Barcelona

God morgen ladies! ♥ Jeg bladde igjennom bildene på macen i dag tidlig, og fant disse fra jeg og Sara var ute å spiste en kveld i Barcelona. Denne resturanten var helt fantastisk, så jeg syns det er rart jeg ikke har delt den med dere før! Jeg spiste der faktisk hele to kvelden den uken jeg var i Barcelona tidligere i år. Først var jeg utrolig skeptisk, siden all maten ble laget med øl. Jeg er glad i øl altså, misforstå meg rett. Men kanskje ikke å spise ølpizza, eller spise ølbiff? Vi prøvde oss likevel, og ble positivt overrasket over maten! Den smakte skikkelig godt, og faktisk ikke øl i det hele tatt. Prisene er også gode, og det er ikke en typisk turistfelle som du dessverre finner nok av i Barcelona der prisene er skyhøye og maten smaker dritt. Resturanten er også utrolig koselig, servicen var god og maten fantastisk. Anbefales om du skal til Barcelona!

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

6 kommentarer
    1. … Og dit skal jeg ta med kjæresten den ene kvelden vi får i Barcelona. Perfekt! Takk for tips

      Den regnjakker du selger på snap. Er den solgt? Bor i Bergen men er på ferie til 4 august. Hadde det vært mulig å hente den om man vil kjøpe? Bodd i Bergen siden januar, men har ennå ikke regnjakke pga det stakkarslige budsjettet

      1. Det må du gjøre, håper dere får en hyggelig kveld! 😀 Ja den solgte jeg nettopp dessverre! :/

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg