reparert

Sånn, nå føler jeg meg mye bedre. Etter et deilig måltid på Egon pluss en stor cola i magen føler jeg meg endelig litt normal igjen. Nå kan jeg fortsette med ryddingen etter i går, uten å måtte sette meg ned for å slappe av hvert tiende sekund. I dag er det jo også morsdag, så jeg skal besøke mamma en tur etterpå. Tenkte å lage nachos til henne og brødrene mine, og iallefall prøve å gjøre den like god som den Elise lagde. Tviler egentlig på det, men det er sannelig verdt forsøket! I morgen er det på´n igjen med jobb igjen, og jeg gleder meg faktisk. Det er så utrolig deilig å ha en jobb man trives såpass godt i! Både jobb og skole er jo ting som opptar store deler av døgnet til en person, og da er trivsel det viktigste mener jeg. Man kan ikke bruke sitt dyrebare liv på noe man ikke er glad i å gjøre 🙂

Haha, holdt på å le meg ihjel da jeg så igjennom bildene vi tok i stad. Det ser jo ut som om jeg har vært våken en uke i strekk. Gårsdagens sminke under øynene og bustete hår. Må bare advare dere, jeg er absolutt ikke et pent syn dagen derpå. 


Denimjakke – Levis, Cardigan – BikBok, Bukse – BikBok, Sko – Converse

Håper alle har hatt en fantastisk helg, og kost seg masse! Det er jo trossalt det helgene er for 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg