REPARERE

(Inneholder annonselenker) 

God kveld kjære dere! Arrangementet i går gikk over all forventning, og jeg er så stolt og fornøyd med alle 😀 Etter eventet var det klart for å poppe proseccoen å feire. Midt i mitt andre glass kommer en kompis å spør om jeg vil sitte på i Teslaen som sto utenfor, og det ville jeg såklart! Der demonstrerte han hvordan den gikk fra 0-100 på bare tre sekunder, og det er ganske imponerende. Føltes nesten ut som jeg satt på en karusell!

Festen flyttet seg fra skolen til byen, og det ble ganske sent i natt. Kjenner det på formen, så i kveld skal jeg chille maks med sushi og kino! Noen som har sett villmark? Skal på den etterpå, selvom jeg er litt usikker på om jeg tør.. Haha! Hater skrekkfilmer, og sitter uansett med øynene lukket store deler.

PA115339-2Skinnjakke – Zara / Lue – Samsøe her / Genser – Minimum / Bukseher / Sko – Nike

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg