RELATIONSHIP GOALS

Helluuu og god søndag! ♥ Jeg våknet opp på den verst tenkelige måten. I sofaen med alle klærene på, en halvspist burger i den ene hånden og cheese dip i håret. Først lurte jeg på om jeg hadde spist nattmat med noen andre siden det var så syyykt mye mat, men så kom jeg på at det var bare meg. Mutters alene en sen lørdagsnatt med to burgere, en partybag med nuggets og alle dippene du finner på burger king. HAHA. Relationship goals ♥

Ikke at jeg klager altså! I går dro jeg, Andrea, Bjørn Erik og Sophie ut. Først var vi hjemme hos meg å fikset oss, danset, drakk og tok fem tusen selfies før vi dro videre i en bursdag. Skal jeg være helt ærlig kom jeg meg aldri så langt at jeg faktisk dro på byen. Da det var tid for det fristet det mer med burgerking. Trist men sant, heheheh. Heldigvis er formen på topp så nå tenkte jeg å ta en skikkelig opprydding i skapet. Jeg tenkte å ha et svææært salg på snapchat etterpå, så add “julianyland” om du vil se hva jeg selger ♥ Jeg syns det er så unødvendig å ha masse klær og accesories jeg ikke bruker, så da liker jeg å selge det videre.

Vi ses på snap, ha en fin søndag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg