Relansering av Tine milkshake

JIPPIII! Tine Milkshake er tilbake! Nå har jeg nettopp kommet inn dørene etter en svært koselig samenkomst på Afred ved Aker Brygge. Der var det duket for lanserings, eller skal jeg si relanseringsfest for at Tine Milkshake nå er tilbake igjen i butikkhyllene – noe jeg er svært glad for. Kjøpeskapet mitt er nå fyllt opp med deilig milkshake, så sommerkroppen får bare vente på seg! På Alfred ble det servert god mat, hyggelig selskap og selvfølgelig –  i bøtter og spann med milkshakes. Selv drakk jeg ikke sånn kjempemange, siden jeg var ganske mett da jeg kom. Koste meg uansett kjempemye!
Live band spilte også for oss. Like før jeg viste fram danse(steke)movsene mine, gitt..

Flere enn meg som er overlykkelig over at man kan kjøpe tine milkshake igjen?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg