REISEPLANER I JANUAR!

ÅH endelig skal denne bleke, slappe og norgesleie rumpa komme seg på ferie. Vel og merke ikke før over nyttår, men siden vi er midt i desember allerede er det jo rett rundt hjørnet! Alle reiseplanene min i sommer ble jo som noen vet kansellert, og for noen uker siden fikk jeg et kick over meg at jeg bare måtte reise i januar. Hele tre utenlandsreiser skal jeg på, åh som jeg gleder meg ♥ Noen av turene er sponset!

4.-11. januar: Gran Canaria – Puerto Rico

grancaPuerto Rico har jeg vært i utallige ganger, og uansett om det kanskje ikke er det nydeligste stedet på jord føler jeg meg alltid fantastisk når jeg er der. Stemningen, menneskene, egentlig alt er helt supert! Jeg reiser sammen med Ingvild, og det blir en skikkelig jentetur med masse sol, gode middager og fest ♥

18. – 25. januar: Gran Canaria – Playa del Ingles

grancaaaEnda en tur til Gran Canaria, hehehe.. Jeg har faktisk aldri vært i Playa del Ingles før, så her trenger jeg tips! Hvor soler man seg, spiser man og fester? Jeg hadde blitt uendelig glad for tips, da jeg føler trip advisor osv kan være rotete å finne frem på. Denne turen blir en “kjærestetur”, og vi skal bo på et superfint hotell som er ganske sentralt etter hva jeg har skjønt. Gleder meg veldig ♥

30. januar – 6. februar: MAROKKO!

_MG_7347 copy

Denne turen reiser jeg på i samarbeid med Lapoint, og her skal jeg lære meg å surfe! At denne jenta, som er livredd for hai og hater saltvann skal lære seg å surfe kan bli spennende. Men om ikke surfingen er helt min greie får jeg uansett opplevd en helt annen kultur og reist til et nytt land. Marokko virker helt fantastisk!

3 kommentarer
    1. Åh playa del ingles er herlig. Foretrekker å reise hit sammen med venner fremfor kjæresten. Playa del ingles stranden er ikke den samme som i puerto rico og amadores for eksempel, men det er en strand..Chinawhite i sentrum er det beste utestedet! Dolce fashion club er et greit sted å ta en drink på. Anbefaler mojitoene deres!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg