REISE TIL SINGAPORE?

IMG_9747-2IMG_9743-2IMG_9762-2JakkeHER / JumpsuitNelly / Solbriller – Céline (annonselenker)

Den siste timen har kun blitt brukt til feriesurfing. Er utrolig reisesyk og vil helst hoppe på et fly til varmere strøk asap! Om det er fordi himmelen plutselig åpnet seg og det er dritkaldt i Oslo vet jeg ikke, men det kan kanskje ha noe med saken å gjøre? Burde jo egentlig bestilt ferie for lenge siden, for nå er det omtrent bare dårlige turer igjen.. Kanskje jeg heller kan bestille noe til i høst, så har jeg noe å glede meg til? Har utrolig lyst til Den Dominikanske Republikk eller Singapore! Om noen har litt eksotiske reisetips å komme med så fyr løs.

Nå er planen å endelig se noen episoder med Orange is the new black. Har prøvd å starte på serien hver kveld, men jeg sovner jo alltid etter ti minutter. Nå er jeg endelig våken og har tid, så da sier jeg bare rull film! Evt serie.

 

7 kommentarer
    1. Om pengene strekker til (som de sikkert gjør, hehe) så anbefaler jeg Filippinene! Det er et land man som regel ikke drar til med mindre man har bekjente eller andre grunner. Der har du både den store og utrolig spennende hovedstaden, Manila, hvor skillet mellom rik og fattig er veldig stort og brått, og utrolig interessant! I tillegg har du Boracay, som er himmel på jord og bare en liten flyreise unna Manila. Flyprisene er ingenting å si på, og prisen å leve i landet er ekstremt lave!
      Anbefaler også Australia, men da spørs det hvor lenge du har tenkt å vært på ferie. Der anbefaler jeg Sydney, Gold Coast (google Surfers Paradise) og Brisbane! Fiji kanskje?
      Uansett, gleder meg til å se hva du velger, Filippinene er mitt aller største tips! 🙂

    2. Jeg har vært i begge landene, og kan absolutt anbefale både Singapore og Den Dominikanske Republikk. Jeg kjenner best til Den Dominikanske Republikk ettersom jeg har “bodd” der i seks måneder til sammen, mens Singapore har jeg kun vært i to ganger på besøk hos noen venner av familien som bodde der. Men jeg må si at Singapore er et utrolig spennende land! En veldig kul by hvor man kan oppleve utrolig mye forskjellig. Den Dominikanske Republikk er også et helt fantastisk land som jeg kan anbefale på det varmeste 🙂 Veldig mange fine steder å reise til på øya! Håper du får en super reise uansett hvor du velger å dra 😀

    3. Anbefaler India! Et utrolig undervurdert land, og trygy så lenge man bruker fornuften sin 🙂 Ser for meg at du hadde trivdes i Goa, en mer liberal (kristen) del av India med strender, uteliv og mye kultur. Billig er det også!

    4. Den Dominikanske Republikk anbefales virkelig, har vært der 3 ganger, nærmere bestemt Cabarete. Har også reist litt rundt på øya, masse fine steder å dra til, og en herlig kultur 🙂

    5. Nydelige bilder av deg! 😀 Jeg kan også anbefale Filippinene – et utrolig VARMT folk, varmt land, fantastiske strender, billig, åh, jeg falt iallfall pladask! Boracay er paradis på jord, der tror jeg du hadde likt deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg