REINSDYR I PITA

MMMM ♥

Hei fra en stappmett Julia! Jeg kom nettopp hjem etter en kjempehyggelig middag hos Glenn i den nye leiligheten hans. Seriøst, den har blitt så utrolig fin!! Dere burde følge med på bloggen hans fremover for update etter renoveringen. Det er så stor forskjell! Vi spiste reinsdyr i pita med masse gode grønnsaker. Hadde reinsdyrkjøtt i kjøleskapet som måtte lages i dag, egentlig bruker jeg det jo mest i viltgryte men siden jeg ikke ville starte uken med fleske-bonanza så valgte vi en sunnere variant i stedet 😉 Så godt, og ikke minst veldig enkelt. Lagde også en god dressing til, oppskrift finner du under!

Hjemmelaget rømmedressing:

en boks lettrømme
tre fedd hvitløk
en ts sriracha
salt og pepper
gastromat
chilli explotion

Enkelt og godt til mye!

I dag har jeg straaaaks gått mine 10.000 skritt, rettere sagt 8593. Nå vurderer jeg faktisk om jeg skal gå ut en liten tur bare for å få inn de siste skrittene, eller gå de ekstra i morgen. Det er jo sent, så jeg burde nok heller vurdere å tenke på å legge meg. Haha! Eller, vent! Jeg mangler vaskepulver!! Perfekt, da får jeg løpe på butikken å kjøpe det så satser jeg på at det er nok skritt for i dag 😉 Hehe. Det hadde jo vært dumt å ikke få til skriftmålet for uken allerede på mandag…

Håper ukestarten har vært fin for deg, så snakkes vi i morgen ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg