REGNBOBLER

ANNONSE – Affiliatelinker nelly.com

JAKKEHER / TOPPHER / BUKSEHER

Heeellooo dere! Da var det helg wohooo. Jeg sitter back office på Regn å tar meg en liten Corona mens jeg runder av arbeidsdagen. På agendaen har det bl.annet vært styremøte for REGN, noe som alltid er like interessant. Ting skjer! I går var det også “REGN-bobler”, et event vi arrangerer for kundene våre der vi serverer bobler i glasset og generelt god stemning. Utrolig kos ♥ For første gang dro jeg ikke på byen, og la meg faktisk før klokken ti. Kremt. Fikk et par snaps av de andre som skrev “godnatt bestemor”. Det er vel bare sånn jeg har blitt.

Nå kommer straks kjæresten min å henter meg, for vi har nemlig date night! Jeg elsker date night, og vil faktisk si det er min favoritthobby. Hahah! Kveldens tema er spansk aften, så vi skal kose oss med deilig spansk mat som vi kjøpte med hjem fra ferie. Skal også lage Gambas al pil pil. Oppskriften min er fantastisk, just saying. Deler den gjerne om dere vil 😀

Ønsker alle en super start på helgen, så snakkes vi i morgen ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg