REGN!

Jeg kan tenke meg det var fire stolte gutter som i går kunne vise frem butikken sin til en liten knippe venner. Det var pre-opening hos Regn, og endelig kunne de vise frem resultatet etter to måneder med riving, maling, bygging og spikring. Personlig skjønner jeg ikke hvordan de har fått det til. Det er ikke så mange uker siden jeg var innom et tomt lokale som ikke så ut i måneskinn. Nå har det blitt en fantastisk klesbutikk i gågaten, og de har all grunn til å være stolte. Gratulerer så mye gutter! ♥♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERAFor anledningen hadde de også brygget sitt eget øl! Det satt virkelig prikken over i´en på kvelden. Smakte godt gjorde den også.

a415Henrik, Janne, Odin og Johannes (Bilde stjelt fra Cathrine)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I dag åpnes dørene for alle, og jeg anbefaler dere turen innom. Jeg var så heldig å fikk shoppe i går, så det preger nok noen av antrekkene mine fremover 🙂

Nå må jeg komme meg ut døren, i kveld skal Linn feires og jeg gleder meg veldig til en skikkelig girls night out!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg