RED PANTS

REKLAME – Affiliatelinker Nelly.com

SKINNJAKKE – DEADWOOD HER / BUKSEHER / VESKEHER / SUNNIESHER / BOOTSHER

Dette antrekket var perfekt da vi gikk ut døren i dag tidlig, men når solen sto på holdt jeg på å smelte i ett med skinnjakken min. Har brukt den alt for lite etter jeg fikk den for noen måneder siden. Nå blir det vel alt for varmt når jeg tenker meg om, men perfekt på kvelden!

Over til et av mine andre klesplagg; den røde buksen. Seriøst den beste buksen jeg har hatt på lenge. Så myk, føles nesten som du har på joggis! Må kjøpe den i svart ASAP (du finner den her, til bare 179kr!).

2 kommentarer
    1. Hei 🙂 På instagram la du ut en kort orange/rød kjole fra Bubbleroom. Vet du hva den heter? klarer ikke finne den på nettsiden.

      Ha en fortsatt flott uke! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg