REBECCA STELLA FOR NELLY!!!

Ææææ!! Jeg har nettopp handlet hjem en svææær pakke fra nelly, og akkurat når jeg var ferdig la jeg merke til at kjolekolleksjonen Rebacca Stella for Nelly har kommet ut! Søren altså, nå må jeg jo bestille enda en pakke! Herlighet, se på disse kjolene da? Finere kjoler til jul og nyttår skal man lete lenge etter! Her er mine favoritter:
Svart HER.
Grønn HER.
Blå HER.

Beige HER.
Multicolor HER. Disse kjolene blir nok fort utsolgt, så her gjelder det å kjappe seg! 😀 LIK hvis du likte kjolene! //adlinks

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg