THE REAL HOUSEWIFE OF FRYSELAND

ANNONSE – Affiliatelinker

Det snøøøør ♥ Sa jeg ironisk mens jeg pakket på meg et ekstra lag med ullundertøy. Her i huset er jeg kjent som the real housewife of frysepinneland. Varmepumpen står på 30 grader og full drus – jeg fryser like mye. Peisen er tent, mens jeg trenger ullsokker, teppe og en jakke for å ikke hakke tenner. Nå har jeg vært konstant kald siden oktober, og føler meg egentlig immun mot å fryse. Det er bare sånn livet er nå, liksom.

BOMBERHER (nå på -30%!)/ GENSERHER / BUKSEHER (nå på -60%!)/ SNEAKERSHER

Meg: ikke få med arbeidsbilen i oppkjørselen.
Typen: 📸 🚐

Foruten om å fryse har jeg hatt en ganske så bra mandag. Har vært effektiv – noe som ikke er et nøkkelord for meg om dagen. Målet for uken er jo at den skal gå dritfort. Jeg vil ha helg, og det . Om noen har sterke nok sovetabletter som gjør at jeg våkner igjen på fredag, hola at me!

Neida

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg