READY TO PARTYYYYYY

P1077608-2P1077612-2

JUMPSUIT HER

Da var kvelden her, og jeg er klar! Helst skulle jeg hatt et kult belte til denne jumpsuiten for å sette prikken over i´en, men dessverre er alle beltene mine “hoftebelter” (om det er et ord..?), så de blir alt for store til å ha i midjen. Neste uke skal jeg kjøpe meg sånn maskin som lager hull i belter, om noen vet hvor man får tak i en så skrik ut!
Men, jeg elsker denne jumpsuiten uansett – med belte eller ei. Det viktigste er at det blir en gøy kveld, noe det garantert blir med tanke på hvem som er med på festen i kveld. Først skal jeg i en bursdagsfest, deretter videre til en annen. Woop woop! Håper alle koser seg masse denne lørdagskvelden. Det er jo strengt tatt årets første helg, make the best of it ♥
5 kommentarer
    1. Jeg kjøpte nettopp sånn belte-hullemaskin på Søstrene Grene, kan hende de fortsatt har inne? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg